Gyakran Ismételt Kérdések


Hogyan tudtok ilyen olcsó szolgáltatást nyújtani a többi reklámügynökséghez képest?

Nos ez egy igazán jó kérdés! A teljes üzleti modellünket nem szeretnénk feltárni, azonban annyit elárulhatunk, hogy egyetemisták kis csapata vagyunk és olyan irányból szeretnénk megközelíteni a reklámozást, ami minden fél számára fair, egyértelmű és megfizethető


Hogyan és mennyit kell fizessek?

A hirdetéseket mi készítjük és kezeljük, azonban neked kell állnod a Meta felületein való megjelenést. Ez mindenkinél változó. Havi 50 000Ft-tól akár 200 000Ft-ig terjedő összegről van szó. Minden attól függ, hogy mennyi hirdetést, mekkora időtávon és mennyi embernek szeretnél megjeleníteni. Mennyire felkapott a szolgáltatásod vagy termékeid, illetve mennyit vagy hajlandó rászánni.

További információk: Útmutatók


Mesterséges intelligenciát használtok?

Nem!
Reklámszövegeinket szigorúan csak kézzel írjuk meg. Különleges esetekben inspirációhoz vagy partnereink kizárólagos kérésére használunk MI-t.

A hirdetések optimalizációjához pedig a Meta algoritmusát használjuk.

Milyen garanciát vállaltok?

Mivel a jövőbe mi sem látunk bele, ezért a garanciánk alapja maga a díjazási rendszerünk.

Csak azokért a hirdetési megjelenésekért számítunk fel díjat, amelyek felkeltették mások figyelmét vállalkozásod iránt.

Ezen felül ha egy "érdeklődő" direkt meg akar téveszteni, azért nem számítunk fel díjat. SŐT! Ingyen vállalunk egy másikat! (max 5 db/hó)


Vállaltok ingyen munkát?

Ingyen nem, de kedvezményesen igen!
Folyamatosan keresünk referenciához és portfólióhoz partnereket.

Az aktuális ajánlatokért és nyitott pozíciókért keress minket elérhetőségeink egyikén!


Miért titeket válasszak?

Ha kezdő vállalkozó vagy és nem tudsz százezreket havonta kiadni hirdetésekre...

Ha kicsit felturbóznád felépített vállalkozásod forgalmát...

Ha meg akarsz ismerkedni az online hirdetéssekkel olcsón...

...akkor a legjobb megoldás mi vagyunk!


Mi az a "Lead"?

A Lead magyar fordítása az Érdeklődő. Ezt a kifejezést használjuk azokhoz a hirdetésekhez, ahol egy-egy felhasználó kitölti a hirdetéshez csatolt azonnali űrlapot.
Ha valaki sikeresen kitöltötte az űrlapot, akkor őt hívjuk Leadnek.

Példa: Egy hónap alatt összesen 45 Lead (Érdeklődő) tölti ki az űrlapokat. Ekkor a következő képlet szerint díjazunk: 45 x 400 Ft = 18 000 Ft / hó

Mi az a "Pixel"?

Pixelnek nevezzük azt a kód-részletet (snippet), amely nyomonköveti egy weboldalon történt cselekvést / cselekvéssorozatot.
Ez akkor nagyon hasznos, ha meg szeretnénk tudni, hogy pl. egy weboldalra mutató termék-bemutató hirdetés hogyan teljesít. Tehát mennyi ember, mekkora összegben költött a weboldaladon a hirdetés hatására.

Mi az az "Instant form"?

Az Instant form magyar megfelelője az Azonnali űrlap. Ha egy hirdetés arra ösztönzi az embereket, hogy megadják a kapcsolattartási információjukat és egyéb paramétereiket annak érdekében, hogy később fel tudjuk őket hívni vagy egy árajánlatot tudjunk nekik küldeni, akkor az Azonnali űrlapon keresztül tudják ezt megtenni.

Nem találod a választ?

Keress fel minket és mi válaszolunk!

Ügyfélfogadási idő

Hétfő-Péntek: 9:00 - 19:00
Szombat: 13:00 - 15:00
Vasárnap: -

Kapcsolat

Közösségi média